Du har noe viktig å meddele, et godt produkt å selge, eller en oppfatning i markedet du ønsker å endre. Du har behov for å nå ut til målgruppen din raskt og effektivt. Hvordan går du fram?
En massiv markedsføring i en begrenset periode kan være svaret. Med et godt kampanjebudskap og en kreativ idé godt plassert der målgruppen din er nødt til å se det, har du god mulighet til å nå bredt ut på kort tid.
Ved å bruke flere ulike mediekanaler og medier til å formidle et kampanjebudskap, øker vanligvis både antallet mennesker du når og forståelsen deres av budskapet. De ulike mediene utfyller nemlig hverandre. For eksempel kan en radioreklame egne seg godt til å forsterke dagens annonse i nettavisen.
Redaksjonelt innhold og tjenester vil være preget av allsidighet, mangfold og skal være åpent tilgjengelig for alle. Det redaksjonelle innholdet presenteres på ulike plattformer som eksempelvis tekst, lyd og video.
Avisen utkommer i tabloidformat i 50 000 eksemplarer i kommunene Kristiansand, Søgne, Songdalen og Vennesla. årt mål er å gi leserne et friskt og spenstig avisalternativ med vekt på det lokale, nære og kjære.
Radiokanalen er kjedeuavhengig og har hovedkontor og studio i Kristiansand samt avdeling i Mandal. Til sammen har vi dekning i 16 kommuner, hvorav 11 på egne konsesjoner. Radio Sør henvender seg i hovedsak til lyttere i alderen fra 25 år og oppover.
Vi har lang erfaring i å utvikle gode og kreative kampanjebudskap og vi gir deg råd om hvilken miks av mediekanaler som sikrer best mulig dekning i forhold til målgruppen. Kontakt vår markedsavdeling for en prat om strategi og gjennomføring!