Annonse

Bedriftsannonsering

Du har noe viktig å meddele, et godt produkt å selge, eller en oppfatning i markedet du ønsker å endre. Du har behov for å nå ut til målgruppen din raskt og effektivt. Hvordan går du fram?

En massiv markedsføring i en begrenset periode kan være svaret. Med et godt kampanjebudskap og en kreativ idé godt plassert der målgruppen din er nødt til å se det, har du god mulighet til å nå bredt ut på kort tid.

Ved å bruke flere ulike mediekanaler og medier til å formidle et kampanjebudskap, øker vanligvis både antallet mennesker du når og forståelsen deres av budskapet. De ulike mediene utfyller nemlig hverandre. For eksempel kan en radioreklame egne seg godt til å forsterke dagens annonse i nettavisen.

Digitalannonsering
601712_10151565509824707_1825009273_nraKRS247.NO er en kommersiell, uavhengig og lokal nettavis i Kristiansand. Vi byr på lokalt innhold, 24 i timer i døgnet, syv dager i uken – derav navnet KRS247.

Redaksjonelt innhold og tjenester vil være preget av allsidighet, mangfold og skal være åpent tilgjengelig for alle. Det redaksjonelle innholdet presenteres på ulike plattformer som eksempelvis tekst, lyd og video.

Les mer

Avisannonsering
601712_10151565509824707_1825009273_nratKRS247 kommer ut som en 36 siders gratisavis i to årlige utgaver. En sommerspesial i midten av juni og en julespesial i starten av desember.

Avisen utkommer i tabloidformat i 50 000 eksemplarer i kommunene Kristiansand, Søgne, Songdalen og Vennesla. årt mål er å gi leserne et friskt og spenstig avisalternativ med vekt på det lokale, nære og kjære.

Les mer

Radioannonsering
601712_10151565509824707_1825009273_nRadio Sør er distriktets ledende lokalradio målt i antall lyttere og sett i forhold til størrelsen på dekningsområde.

Radiokanalen er kjedeuavhengig og har hovedkontor og studio i Kristiansand samt avdeling i Mandal. Til sammen har vi dekning i 16 kommuner, hvorav 11 på egne konsesjoner. Radio Sør henvender seg i hovedsak til lyttere i alderen fra 25 år og oppover.

Les mer

Vi har lang erfaring i å utvikle gode og kreative kampanjebudskap og vi gir deg råd om hvilken miks av mediekanaler som sikrer best mulig dekning i forhold til målgruppen. Kontakt vår markedsavdeling for en prat om strategi og gjennomføring!